onsdag 23 juli 2008

Så var det dags igen

Det här är nog fjärde bloggen som jag påbörjar, får se hur länge den håller. Här heter jag ingenting som kan leda till just mej i alla fall vilket gör att jag tror att jag kan hålla den här bloggen levande lite längre utan att ovälkomna spioner kommer hit.

Lite kort om vad som hänt:

  • Nybliven singel efter ett liv som sambo - känns ganska bra trots att det var på hans initiativ (jag är ändå värd bättre)
  • Det sista med min före detta lägenhet är snart löst (förhoppningsvis) - den lägenheten jag hyrde ut till en så kallad vän och som sedan misskötte det. Nu är det bara att få in pengarna hon står i skuld till mej med sen är det ur världen
  • Den hemska Mrs Drama har bara blivit värre - nu senast sov hon med min före detta sambo för att reta upp mej (tåls att tilläggas att vi hade bott ifrån varandra ca 12 timmar då)
  • Min tillsvidare tjänst är inte längre ett hopp utan en verklighet och jag trivs überbra på jobbet, nya arbetskamrater har satt guldkant på tillvaron också
  • Snart Öland med min kära väninna, där ska vi skeda med okända pojkar och dricka Sprit
  • Jag ska erövra mitt gamla jag och var mej själv i alla lägen, jag ska börja tro på mej själv igen och stå upp för vem jag är.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar