torsdag 20 november 2008

Piss---- o så bra me!

Började som en riktigt pissig dag men nu är jag ganska nöjd. Drömde att jag hade alldeles för djupa telefonsamtal till Norge. Varför skulle jag snacka självkänsla och självförtroende med någon där? Hmm.. var tvungen att tänka både en o två gånger när jag gick till jobbet för att inse att det inte hade hänt, det var bara en dröm.

Förmiddagen var hemsk, surig arbetskamrat, fick inte tag på nån av dom jag var tvungen att få tag på, missade info som jag borde ha fått men allt var som förbytt till eftermiddagen och hela dagen rullade sen på. Hjälpte folk mer än jag behövde. Löste problem utan att kontrollfråga (kanske för att jag inte hade lust att få hjälp från nån tjurig).

FS spökar dock fortfarande en hel del, måste lämna honom där han är. Kan inte gräva ned mej i det men det är fan svårt. Svårare än vad jag förväntat mej. När blev jag svag för honom? Just det - när jag inte längre kunde få honom. Att jag alltid ska vara sådan självplågare.

Sov middag idag för första gången på bra länge, skönt de var då :D

Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar