torsdag 18 december 2008

Öl, hårfärgning o överanalys

Jag vet det är jag som överreagerar o överanalyserar. Han är ju go o gla när jag pratar me honom o han har säkert inget fuffens för sig. De kanske är som H (min skojfriska arbetskamrat) säger; Han kanske går en knypplingskurs och skäms för det ;). Nu är han iaf hos en kompis o meckar skoter o säger ändå Puss i telefon. Sådant stärker mej, sådant gör mej glad. Hihi!

Nåt som däremot förvirrar mej är att han ibland skriver "Hej Vännen" till mej. Vadå vännen? Vi är knappast vänner, o förresten vill jag inte bli vän me honom. Jag vill ju bli själsfrände me honom, hihi. Eller nu känns det så iaf. Hihi! Men H har ju svar även på det: Det kanske är hans mellanord, han vill inte skriva darling eller liknande men vill säga nåt mer än Hej. O de kan faktiskt stämma bra.

After-Work ölen var supertrevligt o de blev god mat också. Men nu ska jag färga håret!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar