onsdag 10 december 2008

Miniweekend i byn

Tänk om jag blir toffel? Det e något som verkligen oroar mej för sådan vill jag inte bli (igen). Men jag har lixom blivit beroende av nära kontakt med honom. Vi pratar ju i telefon flera gånger om dagen o messar ännumera. Tänk om jag blir sådandär toffel? Det går ju faktiskt inte.

Vet ni vilken underbar vän jag har? Eller ja har fler underbara vänner :). Men en av mina vänner lånar ut sin bil till mej i helgen för att jag ska kunna åka upp o hälsa på P, sådant uppskattar jag :) Hihi! Jag o P har tänkt åka snöskoter om nu vädret tillåter det. Det blir iaf en miniweekend med honom. Kilar iväg vid ett-tiden på lördag o stannar hela söndagen om vi nu fortsätter att komma såhär bra överens. Hihi!

Vet ni vad jag upptäckt? Byz! Fasen, de har ju en massa bra låtar. Kunde man inte tro. De har ju till o med en del djupa texter när de inte sjunger om fyllor o knull.

Näe, nu ska jag bara vänta på att P ringer sen ska jag kila i säng.

Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar