torsdag 29 januari 2009

Facebook liksom - nu får han ju veta allt... damn

Direkt efter senaste inlägget så kastade jag mej in på Facebook o gissa vem som hade skickat en vänförfrågan till mej? Shit, jag blev så tokigt arg att jag ringde Strumpan o Mia o grät. Jag vet egentligen inte varför jag blev så arg. Men han har ju aldrig haft facebook o nu helt plötsligt har han skaffat sig det. Det känns läskigt, han får ju reda på vad jag gör liksom o de som känns mer läskigt e ju att jag får reda på vad han gör. När hans status ändras från singel till förhållande. Vill jag verkligen se sådant? Tokigt ledsen blev jag i alla fall men nu när jag har pratat med honom över msn en stund så känns det lite bättre o jag har accepterat hans förfrågan.

Vi kan väl säga, ingen återvändo för han är ingen man plockar bort bara så där, han är liksom inte funtad så. Så nu får jag ha honom där förevigt o han får se allt jag gör o jag måste se allt han gör...

Nu kanske han får möjlighet att sakna mej i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar