söndag 11 januari 2009

Hallonflirt och tokfylla

Fasen att helgerna ska rusa förbi i sådan satans fart? Imorn e det redan måndag igen och jag är verkligen inte upplagd för jobb. Skulle vilja vila ett par dagar till.

Det här var första helgen sen jag träffade Mys första gången som jag inte träffat honom. Han har varit på fotbollsturnering o jag har varit med mina kära vänner. Va snabbt man vänjer sig med att ha honom nära, nu känns det som superlänge sen sist jag såg honom fast det bara var sex dagar sen. Får se om vi träffas i helgen som kommer, de beror väl lite på vad som händer och sker. Men de måste ju nästan bli så att vi ses, hur ska vi annars klara oss? Jag behöver närhet jue ;)

Va ut igår. På stammis-haket fast jag hade invändningar (för första gången typ). Underbar tjejförfest. Gud så man får reda på skoj saker o gud så man dricker när man bara sitter ett gäng tjejer. Jag o Strumpan gjorde supershotar i kanna, Hallonflirt blev tydligen namnet för dem. Hihi, de kom Tussatösens kusse på, hon tyckte de va ett bra namn o klart man måste hålla med om de :-). Underbar kväll, jag e supernöjd. Synd bara att Tussatösen slog i huvet o att kvällen slutade redan innan två. De e inte likt mej men jag tror de va bra, skulle nog inte ha orkat med mycke längre själv.

Jag känner mej orolig fast jag egentligen inte borde. Men ni vet hur jag är o jag kan fanimej inte bara släppa det. Hoppas verkligen att det löser sig o blir bra men just nu är jag bara förvirrad o orolig o de känns skumt. Jag måste få rätsida på allt det där. Tänkte förresten att jag skulle ringa husläkaren i veckan för att kika mina värden, men vet inte om jag vill veta, se sanningen. Bättre att vara ovetande kanske.

FS ringde inatt o messade. Han va trevlig att prata med faktiskt, tog mitt nej direkt. Varför är han bara intresserad när jag har nån? Jag e ju så jävla ointressant när jag är singel.

Förresten vet ni vad jag gjort idag? Jag har ägnat mej åt frosseri! På riktigt, riktig frossa. Jag har inte ätit godis eller nåt sådant. Bara frossat massa i mat, ganska bra mat också för den delen.


Dagens parantes: Jag vann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar