onsdag 28 januari 2009

If we can dream it we can do it

Jag förberedde mej väl igår innan jag gick till sängs. Man ska ju typ hänga vitlök utanför dörren om man ska hålla vampyrerna borta (eller har jag missuppfattat det?). Jag hängde i alla fall upp min härligt gröna tröja som jag fann pånytt i förra veckan. Texten lyder: "If we can dream it we can do it". Det var så mycket mej för ett par år sedan och det är just den personen jag vill bli igen.

Det har gått riktigt bra att sova därinne inatt. Jag har sovit hela natten utan att vakna men jag känner mej inte riktigt utvilad för det. Jag har försökt fortsätta med projektet nu men utan resultat, snart får jag ta en genväg oavsett om det är bra eller ej. Som sagt annars kommer jag tröttna på projektet innan det ens börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar