tisdag 17 februari 2009

Det är små detaljer som bygger helheten

Att bli kallad drömmen, att bli kallad fantasitjej, att bli kallad snygging och sexy - ja det känns fanimej fint. Jag blir ju glad av det, spelar ingen roll om han kallar fler för det. Jag tycker han är charmig. Jag vet inte alls om det här leder nånstans alls men jag gillar det som är just nu och jag kan leva i nuet utan att bry mej om framtiden. Det känns skönt!

Har varit och träffat en gammal jobbarkompis nu för en afterwork. Trevligt att träffa henne igen, vi har kul ihop. Trots att ansiktet värker och huvudet känns som en bubbla så lyckades jag ta mej både till jobbet och afterworken. Vi får se hur det blir imorn. Kanske blir det en dag med jobb hemifrån eller så manar jag mej iväg imorn med.

Förresten, en sak har gått framåt och det känns skönt. Känns som om det inte är kört. Vi får se hur det går i slutet på den här veckan och i början på nästa vecka. Näe, nu ska jag vila bihålorna och vänta framför msn och se om Smiley dyker upp där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar