lördag 28 februari 2009

Jag vill inte vara vännen!!

Så blev man vännen igen då, hur skoj e de liksom? Jag vill ju ha honom i säng o han kallar mej vännen, det rimmar liksom inte. Japp, det är Smiley jag pratar om även idag.

På tal om Smiley fick höra från exet om vem han tydligen har blivit. Alltså: Exet berättade för mej att han hade hört från sin otroligt säkra källa (kan tro att det är Mrs Drama eller nån därifrån) att jag hade börjat dejta en gift tvåbarnsfar som ska skilja sig och som förövrigt är 40+. Haha, kan tro att det är Smiley han har hört om, men med en riktigt kryddad saning. Smiley är inte gift o han är inte över 40.

Jag ska snart göra mej iordning för kvällen som bjuder på massa flytande njutning. Shit va jag är taggad för kvällen. Har försökt köpa mej Smileys kropp men det är svårt. O som sagt igår kallade han mej vännen för att sen berätta att han ville dela bädd med mej iofs men jag vill inte bli kallad vännen.

Sötfrö P är tråkig, ska nog inte bjuda ner honom nästa helg. De blir nog annat skoj som står på agendan då.

Dagens parantes: Sex veckor...

2 kommentarer:

  1. Han kanske inte mena ngt negativt med "vännen"? Killar säger ju bara en massa som vi sedan sönderanalyserar i onödan :p

    SvaraRadera
  2. vännen det här kommer bli så bra:) han är charmig som bara den:P

    SvaraRadera