onsdag 18 februari 2009

Lektion 1: Vem är Smiley?

Jag funderar hur mycket jag ska berätta om Smiley. Han har ju blivit ett nytt "element" i mitt liv men det kanske bara är temporärt. Jag kanske bara vill ha det just nu, han kanske bara vill ha det just nu. Imorn kan det se helt annorlunda ut. Jag gillar hans charm och hans komplimanger. Men jag vet inte om jag vill ha mer än så? Ibland känns det som jag vill det, samtidigt som jag inte törs det för att jag är rädd. Ibland känns det som jag inte vill det alls.

Det finns en del som talar ganska mycket emot att det skulle kunna bli nåt.
  • Dels har jag inte kommit över Sötfrö P, inte helt i alla fall
  • Smiley bor fortfarande med sin förra tjej, även fast dom har bestämt sig för att flytta ifrån varandra
  • Han har barn och dom är ju typ tonåringar snart till och med
  • Han är tio år äldre än mej och står på ett helt annat trappsteg i livet
  • Han gillar sport. Vem vill se fotboll på tv liksom?
Men samtidigt? Vem bryr sig om sådana saker? Tiden utvisar hur det blir. Jag har ju fått för mej att jag ska träffa en äldre karl som inte är intresserad av att skaffa fler barn eftersom jag inte är så säker på att jag vill ha barn.

Nu har ni fått introkursen i vem Smiley är. Tror nog jag ska dra ett sms till honom, han tycker jag e knas för att jag inte törs messa honom...

1 kommentar:

  1. hahaha omg, du e den värsta snoozaren jag stött på ju! ;)
    Det kan nog vara anledningen ja :P

    SvaraRadera