torsdag 26 februari 2009

Retligt flörtig och skämtsamt charmig

Jag är retlig men på ett charmigt sätt, jag gillar det. Man får busa lite :). Smiley är likadan, han charmar mej på sitt retliga, skämtsamma sätt. Ett par rader på msn kan få mej så generad. Han vet va han ska säga för att få mej röd om kinderna. Han vet vad han ska göra för att jag ska bli mållös. Men jag lyckas ju göra detsamma med honom så, hihi. Vi kanske ska ses imorn, jag tror dock inte tillfället kommer att ges. Jag ska dock möta Charmy under natten och förmodligen inatt också, shit när ska jag få sova?

Mina element har inte gått för högvarv idag heller men jag har njutit idag. Njutit av dagen liksom, haft det alldeles lagom idag. Några goa sms som förgyllde, ett msn-samtal som gjorde gott, en lunch med Strumpan som jag njöt av, en middag med Syster och Tussatösen som blev bra. Jobbet har rullat på och trots alla problem jag stött på idag så tycker jag att vi har en fin stämning på jobbet nu och jag trivs fint. Jag börjar trivas här.

Nya själar ska träffas i helgen. Undrar just vad det är för Snubbar som kommer för att besöka Strumpan. Hihi! Jag och Strumpan ska visa hur det går till i vår vackra stad i alla fall :).

1 kommentar:

  1. Ojojoj, ja här händer det saker minsann! =P hoppas du har haft en underbar natt, och fått väldigt mycket bekräftelse! haha! kram på dej

    SvaraRadera