måndag 16 februari 2009

Spontandejt en måndag

Jag har haft en spontandejt nu ikväll. Hihi, ganska mysigt, lite kaffe och massa snack. Vet inte vad jag ska tro dock. Levde jag upp till hans förväntningar? Det är ju en sak att träffas på krogen men sen nykter, osminkad, förkyld o stökigt hemma. Hmm, jag är ju lite orolig för vad han tyckte om mej den här gången. Borde ju inte oroa mej men man vill ju alltid göra ett gott intryck. Detta även fast man inte själv vet om man vill nåt eller ej.

Vi får se om vi träffas igen helt enkelt, jag vet att jag gärna träffar honom igen men frågan e ju om han vill det. Det kanske blir en bowlingmatch eller en nåt. Vore trevligt. Han är ju himla skojfrisk o lätt att prata med. O så kan jag ju inte säga annat än att jag gillar hans smilegropar och hans hjärtliga skratt.

Only time will tell....

1 kommentar:

  1. Åhh, gud vad härligt!! Pirrar kanske lite i magen kanske? =)

    SvaraRadera