tisdag 17 mars 2009

De utlovade goda nyheterna är här

Jag lovade er några goda nyheter för ett par dagar sedan. Nu när jag äntligen fått brevet jag väntat på kan jag nu basunera ut en av de goda nyheterna: Jag ska flytta! :)

Det känns ganska bra att få flytta. Jag har ju en väldigt trivsam, fin lägenhet nu med bra läge och dyr hyra. Men den är infekterad av exet.

Jag vill inte bo här när jag vet att han har bott här med mej.
Jag vill inte bo här när jag vet att det en gång var vårt.
Jag vill inte bo här när jag vet att jag får 2500 spänn extra att spendera varje månad om jag flyttar.

Den första juni bär det av till nya lägen, nya äventyr. Högt upp och med balkong och badkar.

Jag ska ta baddaren och simborgarmärket i mitt egna badkar.
Jag ska äta middag på balkongen, dricka ett glas/en flaska rött och ha en god bok i handen.
Jag ska fylla min stora frys med alla mina goda rätter.
Jag ska alltid ha glass hemma!

1 kommentar:

  1. Åh, trevligt med ny lägenhet när man längtar så efter att flytta.

    SvaraRadera