fredag 20 mars 2009

När är han lättfotad?

Vet ni hur sjukt förvirrad jag blir av Smiley? Har kört lite lågprofil i veckan eftersom jag vill att han ska komma till skott snart. Och så har jag gjort det för att han verkat vara lite distanstagande.

Vet ni då vad som händer? Jag drog ett sms till honom i onsdags o frågade när jag fick kvälls-msn:a med honom nästa gång. Han svarade att han skulle dricka öl igår o var upptagen även ikväll men så skrev han också: Men saknar dig snygging.. Vet, nått fel på mig men så e det. Pussar och gosar med.. Och igår fick jag en invit att träffa honom på stan. Han hade tänkt sig en öl, jag hade tid en kvart så det blev en kortpromenad med lite lagom snack.

Vi gled in lite på brister hos oss själva. Eller rättare sagt att det första jag berättade för honom var mina brister och jag var typ en öppen bok. Vilken förolämpning! Så jag valde att berätta för honom att en av hans dåliga sidor är i alla fall att det är satans mycke snack på honom men lite som händer och att jag ville att han skulle vara mer lättfotad. Som vanligt svarade han att tillfälle inte har givits, att han inte riktigt har kunnat o bla bla bla. Sen sa han att han kan vara lättfotad när tillfälle ges. Hmm, när fan ska tillfället ges då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar