fredag 6 mars 2009

Semesterdag

Jag har semester idag. Myys! Skulle i och för sig vara mysigare om Smiley var här men nu har han barnen i en vecka så nu kommer det ta lång tid innan jag får träffa honom igen. Jag skulle inte falla som en sten, skulle inte förlora mej själv. Skulle bara skoja o ta det som det kom. Jag har inte fallit men jag har fanimej blivit besatt av tanken att komma dit jag vill med honom.

Pratade med Sötfrö P igår, allt började bra men slutade i misär och det enda jag kunde tänka på när jag gick o la mej var att han förmodligen hade nån annan nu som tagit min plats. Nån annan att stifta budord med, nån annan att planera framtid med, nån annan att prata skoterturer med, nån annan att visa lantliv, nån annan att skratta med. Han har nån annan som tagit min plats, han har nån annan som gör honom glad.


BloggRegistret.se

2 kommentarer:

  1. Om du inte vill att någon annan kvinna ska ta din plats kanske du borde tänka över ditt leverne. Som du skriver om olika män får jag uppfattningen av att du träffar flera stycken på en och samma gång. Jag skulle inte villa ha en sådan kvinna vid min sida. Jag delar aldrig på min kvinna.
    Lycka till med männen i ditt liv

    SvaraRadera
  2. Jag träffar egentligen ingen alls på det sättet att jag delar bädd med någon, däremot träffar jag fler i form av dejter. Sötfrö P är ju ett ex till mej som bor 20 mil härifrån och som jag aldrig kommer att få tillbaka. Ändå svider det att veta att jag är ersättningsbar trots att jag vet att han också är det. Jag hoppas att männen i mitt liv ska generera i bara en karl så småningom när jag är mogen för det :)

    SvaraRadera