söndag 5 april 2009

Det är söndag, jag bjuder!

Bara för att jag e sjukt rastlös o måste hålla mej sysselsatt till nio-filmen så kommer då det här:
Klädsel
Vad har du på dig idag: Bakisklädsel, alltså mjukisbyxorna o en urtvättad t-shirt.
Vad använder du just nu för skor: jag har inte ens orkat ta på mej strumpor idag
Favoritfärg på kläder: Blått, Rött, Svart

Senaste person som
Sov i din säng: Jag, men om ni vill ha nån annan då så Gitarrgurun
Du pratade med: Smiley & M
Du delade en drink med: Det var nog nån från igår
Du gick på bio med: Shit, när va de? Kan de ha varit syster på nån förhandsvisning.
Du gick på stan med: Jobbarkompisarna
Skällde på dig: Oj, vem kan det ha varit, tror de var mamma. Jag hade rätt o hon hade fel :p

Senaste
Låt du hörde: Nu går Beatiful med Christina Aguilera
Film du såg: Nån B-rulle idag på trean
Mat du åt: Systers köttfärspaj men den här gången utan vitkålssallad
Kram: Smiley
Puss: Haha, lammkött från igår
Fest: Igår, förfest o tanthaket
Känslan: Lycka
Ilska: Jag blev ju befogat arg när nöten inte ställde upp o körde en extra kilometer trots att det gällde min och hans sambos födelsedagsfest.
Resa: Utomlandsresan var Teneriffa i maj. Sen har man ju småäventyrat i landet en hel del under hösten o vintern
Glädje: Tillsvidareanställningen om vi ska räkna stora grejer. Annars kände jag faktiskt glädje för att Smiley dök upp idag med.
Dröm: Som jag minns nu, var de nog den om våldtäkten av gynekologen *hua*
Boken du läste: Oops, alldeles för länge sen men The Game av Neil Strauss
Personen du träffade: Smiley & M
Personen du pratade i telefon med: Smiley
Personen du fick sms av: Charmy
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig hänt, men en Pressbyrån-korv va nog några månader sen
Gången du var utomhus: Nyss var jag ju ut o blossade
Gången du sov: Jag har inte somnat nåt under dagen så inatt då
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För 9 år sen typ, innan föräldrarna skilde sig
Saken du köpte: En jordgubbscider

Om dig
Namn: Sofie
Ålder: 25
Smeknamn: För många, o för personliga men Fröken Söt, Hallonbulle o Drömmen är de tre senaste någon kallat mej för.
Syskon: Ja, ett par
Sysselsättning: Arbete o Drömmar
Bra egenskaper: Jag e sjukt charmig, galet impulsiv o lättsam. De räcker väl?
Dåliga egenskaper: Dåligt tålamod o tröttnar snabbt
Hårfärg: Just nu giraff, sönderfärgat som bara den, men börjar gå från mörkt till ljust nu
Ögonfärg: Gröna

Nu börjar filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar