tisdag 7 april 2009

En undanhållen sak blir nyhet nu =)

Jag har ju glömt berätta en grej. Eller jag har nog mer undanhållit den med flit. Jag kan väl berätta nu då, bara för att ni ska veta att nåt har hänt om jag slutar skriva här :p. Jag ska nämligen på dejt med Okänd ikväll. Tihihi! Vi får se om de blir en vänskapsdejt, attraktionsdejt, förälskelsedejt eller att personkemin inte fungerar alls.

Tar tåget direkt efter jobbet, men mina skor gick sönder på lunchen, hur ska jag förklara det?

Återkommer med rapport!

*nervös*

3 kommentarer:

  1. Kommer gå hur bra som helst, håller the tummar;)

    SvaraRadera
  2. Spännande! Hoppas det blir en trevlig eller underbar dejt.

    SvaraRadera
  3. Karin - Du har fått en halvrecension om hur de gick.

    FF - Jag saknar din blogg! Hur får jag access till den? Recension av min dejt kommer ikväll! =)

    SvaraRadera