lördag 6 juni 2009

Att aldrig ångra något gjort

Jag må ha gjort dumma val i mitt liv men eftersom jag är fast besluten att aldrig ångra saker jag gör så får jag inte ångra allt som hände inatt. Jag får inte ångra mitt mess till Smiley som berörde hans illojalitet, men så inlindat att han inte förstod det, det märktes på messet jag fick av honom imorse.

Jag får inte ångra mitt långa sms till Rockern om hur jag inte stod ut med hans ignorans och jag behövde en förklaring, vad som helst skulle vara bättre än tystnaden. Hmm, ni förstår att jag inte fick nåt svar va?

Får inte heller ångra att jag ringde Sötfrö P mitt i natten och knappt minns vad jag sa mer än nåt om en inflyttningsfest...

Ikväll ska jag ut igen. Har legat i badet i drygt en timme för att bli människa igen... Nu är jag sugen! Peppad! Taggad!

En fröken sa till mej igår att hon vill ha mitt självförtroende. Jag tänkte ställa mej framför spegeln när jag gjort mej snygg och bara beundra utsikten ;-)... Fröken gör det du också, sådant mår vi gott av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar