torsdag 18 juni 2009

Det aset ska fanimej inte berätta för mej saker jag inte vill höra!

Vissa saker behöver inte sägas. Vissa saker sårar mer än vad det är till nytta.

Till exempel ett mess från Sötfrö P där det står att han inte längre är singel. Varför skicka det till mej? Inte för att jag INTE bryr mej men jag skulle må bättre av att inte veta. Vad tänkte han me? Att han va snäll som berättade? Eller var det ett mess med undermeningen "hör inte av dej vid olägliga tillfällen"... Hmm de brukar jag ju inte göra. Kanske var det bara ett skadeglads-sms "Haha, jag har gått vidare o har nån vid min sida!".

Det som känns lite är att jag märkte det nog redan igår när jag insåg att han avregistrerat sig från dejtingsidan vi träffades på. Hmm, det gjorde han aldrig under vårt förhållande. Men nu gick det tydligen bra att göra det direkt. JÄVLA AS!

Hans "nya" kommer från byn. Kan tro att de har haft ihop det flera gånger förut. Hon fyller 40 nästa år o har ungar. Han vill ha barn. Kan inte tro att det blir särskilt långvarit. Men men, han kan ju få tro det. AS!

(Inte bitter, bara arg!)


Midsommar med pojkar o flickor som uppskattar mej. Infallet idag sa mej att jag skulle till Dalarna. Får ta resan i fyra etapper eftersom alla verkar ha bokat resor dit. Men men, lyckades pussla ihop resvägen =)

2 kommentarer:

  1. HELT rätt att åka till Leksand, gjorde du helt rätt i min favorit=) Du kommer få det superbra:) ÄLSKAR DIG

    SvaraRadera
  2. Att komma bort i från vardagen, kan göra gött! :) kraam

    SvaraRadera