tisdag 11 augusti 2009

Timmar blir till dagar, dagar blir till veckor...

Jag har blivit sämre med dessa uppdateringar nu. Kanske för att jag spenderar mycket tid med Masen, hos Masen. Sovit med honom från onsdag till söndag. Det finns väl ett uttalat samtycke om att vi inte ska ha andra i säng i alla fall. Mer än så vet jag inte. Mer än så vill jag inte veta.

Funderar ibland lite för mycket.
Analyserar ibland lite för djupt.
Tänker ibland lite för långsiktigt.

Jag vet inte om jag kan se honom i mitt liv om 10 år. Jag vet inte om jag kan lova honom att finnas där trots hans brister. Jag vet inte om han kommer finnas där trots mina fel. Måste jag veta sådant? Är det värt att gå vidare med Masen utan att veta sådant?

Ibland blir jag glad av tanken på hur lätt vi har det med varandra. Ibland blir jag orolig av samma tanke.
Ibland blir jag överlycklig av hans ord. Ibland blir jag illa till mods.

Jag vet ingenting om någonting. Jag tycker inte om att inte ha kontroll... Törs jag släppa någon in på livet igen?

1 kommentar:

  1. Man måste inte alltid veta i förväg, lite måste ni ju hitta på vägen =) Den gemensamma vandringen på nyfikenhetens väg liksom, eller? Fast jag förstår dig, att du är kluven inför att släppa någon förnära igen.

    Coolaste är ju att jag vet vem han är nu jö, och vad jag trodde första gången jag träffa honom *asg* men den tanken har du helt klart rättat till ha ha ha =) cooooooolt jue he he he

    Tack du underbara söta för allt stöd, all kälek och värme denna svåra vecka, det är så skönt att ha en sådan underbar vän som dig.

    många STORA VARMA KRAMAR

    SvaraRadera