onsdag 23 september 2009

Over & Out

Så var det över för den här gången. Det är bland det svåraste jag har gjort. Att lämna någon som är en sådan fantastisk människa är inte lätt.

Det känns ändå rätt. Jag var inte kär. Det skulle inte bli bra i längden. Om jag skulle stanna kvar hos honom så skulle jag förmodligen bli den där elaka bitchen som jag inte vill vara. Jag vill inte såra någon. Han är sårad nu men han skulle bli ännumera sårad om jag stannade.

Det känns rätt. Hoppas han förstår...

3 kommentarer:

  1. Men snuttan! :( Har ju trott att det här va bra! eftersom du inte har skrivit så mycket på länge.... Men allt det där vet ju bara du, hur du känner. Och man ska gå på sin magkänsla.
    PUSS PÅ DEJ!!!

    SvaraRadera
  2. Känns det rätt så är det rätt.
    Du känner dig bäst själv.

    Du är värd det bästa!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Varför vara perfekt..: Alltså det var bra, det var fint. Men det var inte rätt. Anledning till att jag inte skrivit så flitigt har mer berott på att jag inte varit säker vad jag ville och inte visste hur jag skulle uttrycka det. Men jag mår fint nu o vet att jag gjorde rätt =)! Puss på dej med o jag ska flitigt läsa vad som hänt med dej på sistone!

    K: Så skoj att du skriver fortfarande. Jag har varit dålig på att läsa bloggar på sistone men snart ska jag läsa in mej på ditt nya liv =). Tack för att du anser att jag e värd det bästa för så tycker jag med ;-) Kramar!

    SvaraRadera