onsdag 23 december 2009

Att vilja så mycket men bara se stora MEN

Den osäkra sidan av mej har kommit. Den sidan som alltid kommer när jag faller för någon. Den där sidan som tvivlar och stör min goda ro. Alltså, vad tycker han EGENTLIGEN om mej? Han har sagt att han gillar mej, men på vilket sätt då?

Jag vill att han ska ge mej bevis på att han bryr sig om mej,
men om han ger mej sådana bevis så kommer jag att tycka att han tofflar.

Jag vill att han ska ge mej oväntade komplimanger,
men om han gör det så kommer jag att bli rädd och backa.

Jag vill att han ska vilja vara med mej hela tiden,
men om han vill det så kommer jag att störa mej på honom.


Jag är aningen splittrad. Aningen förvirrad. Aningen svår att förstå sig på just nu. Vill så mycket, kan så lite.

Juloro eller kärleksoro? Vem vet....


God Jul på er alla sötgurkor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar