måndag 28 december 2009

Hur tar man nästa steg?

Jag vet inte hur mycket jag ska berätta om helgen. Vi kan väl kanske börja i fel ände... Jag är fan förälskad i karln. Han är så jäkla like:able.

Han attackgosar om mornarna.
Han hårdsexar om kvällarna.
Han älskar rödvin och super som jag.
Han är enkel och lindar inte in saker.
Han uttrycker sig väl och verkar inte fara med osanningar.
Han har ingenting emot att jag blir längre än honom i klackar.
Han inger nån form av trygghet.
Han tycker att jag är snygg och smått fantastisk.

Ni förstår.. Vem skulle inte förälska sig i honom? Dock hatar jag honom lite också. Han ger mej denna söndagsångest. Ensamheten som är det enda som finns kvar när han går. Vi umgås konstant i två dygn, sen försvinner han. Jag blir ensam varje söndagskväll. Det är därför jag inte sover.

Men hur ska jag kunna berätta för honom hur mycket jag fallit för honom? Han har mej säga det på fyllan, han har fått det skrivet på msn men så fort diskussionen blir nära när vi står öga mot öga så blir jag mest generad och kan inte riktigt svara.

Han verkar ha blivit charmad av mej med men jag vill gärna ha det svart på vitt. Jag är rädd att jag skrämmer honom om jag nämner det. Vi har det så okomplicerat och bra nu men jag vill inte dela honom med någon och jag vill att han ska veta det.

Hur går man vidare nu? Jag vill att han och jag ska bli VI.

5 kommentarer:

  1. Åhh, Sötaste! Du är kär :) Puss o kram
    Fan, det är svårt att veta vad man ska säga....

    SvaraRadera
  2. E så jäklans gla´för din skull gullet =) De kommer fixa sig ska´re se. Rätt som de e så bor ni ihop o har världens underbaraste liv ihop =)

    Oh me like a lot =)

    pusspuss

    SvaraRadera
  3. Nej du, det är inte ett dugg enkelt att ta upp de här tankarna till ytan.
    Det är rent ut sagt skrämmande.. härligt men skrämmande.

    Men visst har du trilla dit rätt rejält ;-)

    SvaraRadera
  4. Gud vad härligt att träffa någon som faktiskt BETYDER något. Som får en att känna.

    Håller tummar & tår för att det blir precis som du vill. Hur du ska hamna där, är nog bäst att någon mindre strulig än undertecknad coachar dig om...

    Kram

    SvaraRadera
  5. VVP - Söt du är =) Men kär är lite för starkt.. jag e nog förälskad bara ;-) Puss!

    Marleen - Tack söt men här är det inget vips o visch, det kommer ta tid innan jag skaffar sambo. Men jag hoppas den här filuren är den rätta ;-) Pussar!!

    K - Klart jag har trillat dit. Han är svår att inte förälska sig i ;-). Ett perfekt avslut på 2009, hoppas han finns kvar under hela 2010 =) Puss&Kram!

    FoK - Välkommen som läsare ;-) Det är underbart att känna men hjälp så skrämmande. Man hoppas men vill inte liksom ;-)... Kram!

    SvaraRadera