tisdag 13 april 2010

Föga förundrad

Veckan började för illa. Jag hade sönder min dator. Jäkligt dumt. Ett råd och tips till er: Snälla, avinstallera inte drivrutiner för skärmen på en laptop! Mitt liv börjar om från noll igen. Inget blev räddat. Det kanske hade varit möjligt. Men eftersom jag råkar vara blondin så tänker jag inte gå till en återförsäljare och berätta hur jag klantat mej. Jag valde helt enkelt att lösa problemet själv! Kamerabilder sen 10 månader tillbaka is all gone, men jag behövde inte skamset berätta vad jag gjort.

CC och jag har gått från lyckorus till normalt igen. Inte dåligt, bara normalt. Men det känns helt okej och jag tror att vi kommer att mysa ikväll igen nu när jag har dator. Det blir lite svårt att göra sådant när han inte har telefon och jag inte hade dator. Nu är allt sådant återställt och vi ska nog kunna få lite tid för varandra. I lördags förfestade vi ihop. Eller han var nykter och jag satt hemma och drack vin. Riktigt mysigt. Det kanske är sånt här som gör att det kan funka mellan oss.

Idag är jag dock inte lika säker på att det kommer att fungera. Dels har han varit lite avig och sen har jag varit lite bitter. När sedan Smiley hör av sig efter nästan ett års tystnad så blir man bannemej förvånad. Vi ska hitta en dag när vi kan ses och äta glass ;-). Vi får se hur det går, ofta är det ju mycket snack och lite verkstad när det gäller honom...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar