onsdag 12 maj 2010

Frågan är inte om jag åker ner igen, utan när!

Nu är jag alldeles strax hemma igen. Har jobbat hela dagen och bara drömt mej tillbaka till CC. Börjat titta på datum för nästa resa. Början av juni låter som en bra plan tycker jag.. Hmm, undrar just vad min arbetsgivare kommer att säga om jag ska vara borta en vecka i månaden. Jobbet kanske inte blir så långlivat då.

Som ni förstått har jag haft det alldeles underbart. Han är alldeles underbar. Malta är alldeles underbart. Våra känslor för varandra är alldeles underbara.

Jag vet inte hur länge jag kommer att klara mig utan honom. Samtidigt som han har det så bra därnere så vet jag att i det långa loppet kommer det att äta upp mej inifrån och jag vill inte att det ska göra det. Jag kommer att vilja ha hem honom förr eller senare. Jag försöker leva i nuet och vara lycklig att allt går så bra hittills, frågan är hur länge jag kan leva så...Frågan är hur länge jag vill leva så....

Snart flyttar jag ifrån min kära hemstad också om allt går som planerat. Det kanske kan skingra mina tankar lite eller så gör det bara att jag saknar honom mer för att jag inte har mina vänner nära. Tur att jag snabbt kan ta mej till dem ändå...

Massa puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar