tisdag 25 maj 2010

Huvudstadstös

Oj, det har gått två dygn sen sist o jag har både hunnit flytta och boka nästa resa ner till Malta =).

Från och med idag har jag lite smått börjat flytta till vår huvudstad. Och jag bara älskar att höra trafiken utanför. Älskar det knarrande golvet under mina tassar. Älskar att inte nå till de översta hyllorna. Men mest av allt älskar jag att det tar mindre än en halvtimme från jobbet och hit. Kontraktet på lyan är ännu inte färdigt så jag smygbor bara lite här ;-).

Vad gäller resan så sticker jag nästa torsdag med bästaste Strumpan. Hon och jag ska hänga en massa medan CC jobbar. Det kommer bli super. Hade det varit första gången jag skulle ner så hade jag nog helst velat åka själv (precis som jag gjorde) men nu känns det bara kul att Strumpan ska med så att vi kan upptäcka ön.

Trots bara massa bra grejer idag så har jag en otäck känsla i kroppen, en tung klump :s... Hoppas det är borta till imorgon.

3 kommentarer:

  1. Då hälsar jag på när jag åker till sthlm nästa gång! Lycka till i huvudstaden, och naturligtvis med CC också ;) kram!

    SvaraRadera
  2. Många bra saker låter bra.
    Hoppas klumpen i magen bara är en feltolkning. =)

    SvaraRadera
  3. VVP: Det vore ju superskoj =). Hoppas du har vägarna förbi snart. KRAM!

    Oskrivnablad: Jag kan inte sätta fingret på klumpen i magen men jag tror inte ens att CC har med den att göra för där känns allt perfekt =). KRAM!

    SvaraRadera