torsdag 10 juni 2010

Det är något speciellt med den 4:e

Den 4:e november för många år sedan träffade jag Ryssen, den 4:e december bestämde vi oss för att det skulle vara vi, bara vi.

Den 4:e augusti för några år sedan blev jag och Exet ett par. Och den 4:e juli året efter flyttade han ut (samma dag som han låg med Mrs Drama).

Den 4:e december för 1,5 år sedan var min systerson planerad att komma till världen men bestämde sig för att komma ut redan i augusti istället.

Den 4:e juni 2010 blev jag och CC ett par... *happy*

Mer är såhär orkar jag tyvärr inte uppdatera er eftersom jag inte fått i mej föda eller vätska på 1,5 dygn. Jäkla magsjuka. Men resan var fantastisk...

2 kommentarer:

  1. Kan man gissa att den dagen du kommer stå brud så blir den 4:e??.. =)

    SvaraRadera
  2. Haha, sanningen är ju att det datum jag och mitt safetycard har 4:e juli som beräknad bröllopsdag ;-).

    SvaraRadera