torsdag 24 juli 2008

Besök av Kex-ex

Min före detta sambo kommer hem till mig i eftermiddag och jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt. Han kommer iofs inte förrän vid åttatiden och då bara för att hämta sin lampa men det kommer nog bli att han stannar lite längre. Kan ju inte neka att jag saknar närheten trots att det är närhet med fel person. Gillar inte att han ska hälsa på för han verkar inte förstå hur illa upp jag tog när han sov med Mrs Drama, om han bara kunde förstå det så vore det lite bättre.

Han verkar inte ha dåligt samvete för det och han tycker att jag överreagerar för att jag blev ledsen på honom för det. Men om jag skulle sova hos en av hans stora fiender natten efter att han flyttat ut så hade nog tonen varit en annan, eller tänker jag fel?

Hmm.. lite kluven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar