fredag 25 juli 2008

Väluppbokad helg utan tankar på ex:et

Då börjar nedräkning inför helgen då. Jobbar ju bara halvdag idag så det är bara 1,5 timmar kvar innan jag går av och ska ha helg :D. Ska bli underbart skönt.

Ska få finfrämmande av en gammal skolkamrat, hon sitter på tåget på väg upp nu. Min mysiga tös från Huvudstaden kikar förmodligen också förbi men inte förrän imorn.

Så vad händer i helgen då? Kvällen blir nog bara lugnt, ska förmodligen till syster och äta middag med Therese (gamla skolkamraten). Syster är ju gravid (21 veckan tror jag) så det blir inget partajande inte.

Imorn vill jag åka och bada vid något fint bad men syrran föredrar att åka till Stockholm för att gå runt i gamla stan. Har hon tänkt på hur varmt det är? Eller att det är lönehelg? Eller Pridefestival? Mycket folk, värme och trängsel. Sol och bad låter mer lockande.

Imornkväll ska vi i alla fall ut och testa hur mycket våra röster klarar av på karaeoken och så blir det nog en svängom på dansgolvet också ;)

Just nu skulle jag kunna göra allt för att irritera min f.d. sambo - förstår inte alls hur han tänker. Igår sa han att han hade träffat någon annan, men så drog han tillbaka det - han ville bara se hur jag reagerade på det hela. Undrar just hur gammal han är - riktigt moget. Men jag tror det irriterar honom att jag inte är mer svartsjuk än vad jag är. Sanningen är ju den att det river på insidan men han ska inte få nöjet att se det.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar