måndag 28 juli 2008

Överbokad helg med överraskningar

Helgen har passerat i en ryslig fart och nu sitter man på jobbet idag. Det har varit en händelserik helg med mycket skoj. Min käre vän Therese kom ju upp i fredags och fredagen bjöd på middag hos syster sen flöt vi mest runt på kvällen.

På lördagen blev det sol och bad i det fina vädret. Sen dök Huvudstadstösen upp och det blev grillning hos Milla, den här gången lyckades vi med grillen :). Blev jättetrevligt hos Milla, jag hade lugnt kunnat stanna där mycket längre, men det blev vidare till födelsedagsfirande och sen ner på Etage. Karaeoke och mycket alkoholintag. Men gud så skoj vi hade de och vad härligt att alla kom så bra överens. Men det är väl så när man går ut med eliten ;)

Tyvärr klarade inte mitt huvud med efterfesten så för mej blev det hemgång efter det att krogen stängt för de andra blev de efterfest på olika håll :)... Jag fick besök av Ex:et på natten gud så svårt att veta vart man har honom. Ena dagen vill han aldrig mer träffas andra dagen vill han sova hos mej och tredje dagen tycker han att bara han och jag ska åka på kryssning - hmm. Jag har ingen aning om vart jag har honom men är ganska nöjd med den relation vi har precis i det här tillfället men det kan ju se annorlunda ut om ett par timmar.

Jag vill inte vara tillsammans med honom men ändå ha en bit av honom. Vet att det inte är hållbart i längden men ett tag i alla fall.

Uppdaterar senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar