söndag 24 augusti 2008

Byta jobb eller vara kvar?

Jag har blivit erbjuden jobb - i hemstaden. Eller ja, kanske inte riktigt jobb men intervju ( har blivit rekommenderad av en gammal arbetskamrat och då brukar man ju ligga ganska bra till). Problemet är att jag vet inte om jag vill byta jobb.

Jag ska ringa till företaget ifråga imorn och höra lite vad det är för tjänst och vad den innebär och så. Jag har ju varit på intervju där förut och fick jobbet då men det var en tjänst som jag inte var så intresserad av så jag tackade nej. Hoppas det här är en annan tjänst det som känns illa är att det känns som jag sviker min nuvarande arbetsplats. Jag gillar ju mitt jobb men det är ju en bit att pendla varje dag och så vet jag inte om jag trivs med allt som görs där. Tycker jag får göra massa skitgöra som egentligen inte borde ligga under mig. Jaja, det visar sig hur jag gör med allt.

Vore skönt att slippa pendlingen, då får jag sova längre och behöver ingen bil ;) Men men det beror som sagt helt på vad det är för tjänst. Och givetvis, har lön och andra förmåner också betydelse.

Berättar mer när jag vet mer om den nya tjänsten!

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar