söndag 24 augusti 2008

Förstasidan på Google

Att jag aldrig kommer i säng i tid. Såg i alla fall på google nu att jag kommer upp på första sidan om man söker på prematurbarn och 24. Hihi, de finns nog ingen förutom jag som skulle söka på det men ändå. De finns väl någonannan som vill läsa om små bebisar födda i vecka 24 eller?

Undrar just hur jag ska kunna hålla denna blogg levande. Ni vet jag har förmågan att skriva ofta i någon vecka och sen sinar det bara ut. Ska verkligen försöka ha denna levande längre änså. Men oftast sker det inte mycke uppdateringar på helgerna, då e jag ju fullt upptagen med annat.

Ska upp om typ sex timmar får lätt panik av att även denna natt kommer att bjuda på förlite sömn. Får försöka sova i tid imorn då efter att jag tvättat.

Sötis ska ringa o väcka mej imorn i alla fall.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Oj oj. Hoppas det gick bra ändå, trots den tidigare ankomsten.
     
    Vår första son föddes i v 29+5 och visst syntes det på mig att jag var gravid (jag var lite mindre då än nu) men jag kände oxå att jag hade missat allt. Inte fått gått igenom det som man skulle. Men huvud saken barnet mår bra ju =)

    SvaraRadera