måndag 25 augusti 2008

Att arbeta hemifrån!

Jag jobbar hemifrån nu på eftermiddagen. Tycker det är lättast så då ska jag ringa till det andra företaget snart. Känns inte så kul att sitta på jobbet och söka efter annat jobb. Ganska skönt att jobba hemifrån också, känns som man får mer gjort fast man tar det lugnare. En sådan här förmån skulle jag nog inte kunna leva utan. Det måste jag höra med det andra företaget om hur dom har det med. Finns det möjlighet att jobba hemifrån?

Är lite nervös inför att ringa, vet inte vad jag ska säga riktigt. Måste ju fråga vad det är för tjänst, utvecklingsmöjligheter, arbetstider, förmåner, vad allt innebär, lön, semester, resor? Ja vad frågar man egentligen? Vad vill jag veta om det "nya" jobbet?

Hmmm... berättar mer när jag ringt nu ska jag jobba lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar