måndag 25 augusti 2008

Nu är det nervösa samtalet över

Han kom precis ihåg vem jag var när jag ringde. Han visste att jag hade varit på intervju där förut så det kändes skönt. Det var egentligen inget att vara nervös över. Jag ska dit på intervju på onsdag klockan 9.00.

Nu när han förklarade den här tjänsten så kändes det som om jag skulle passa fint på den. Han sa att den var ganska lik den tjänst som jag sökte i våras men med vissa förändringar. Det var förändringarna som gjorde att jag är intresserad av den. Jag hoppas bara dom förstår att jag verkligen är intresserad av att börja jobba hos dom. Inte bara för att det är i min hemstad utan även för att det är ett företag jag alltid haft ett gott öga för. Tänk om han tror att jag bara söker mej dit av lättja? Det känns ju lite konstigt när jag har tackat nej förut för en liknande tjänst hos dom. Hoppas verkligen att han inte tycker det är en nackdel. Ska skriva ut ett CV innan jag träffar honom på onsdag i alla fall.

Näe, nu ska jag fortsätta jobba. Hörs senare!

Auf Wiedersehn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar