tisdag 26 augusti 2008

Är detta en öppning till något nytt?

Så sitter man här då. Kvällen innan intervjun och jag har inte ens börjat känna mej nervös ännu, bara förväntansfull. Visst oroar jag mej för det här att jag tackat nej till jobbet tidigare men tror jag kan klara mej ur den situationen. Jag börjar mer och mer hoppas på att jag ska få den här tjänsten, tror den skulle passa mej utmärkt.

Det känns ju lite som om jag bara tas förgivet på mitt jobb och jag får jobba med så mycket som inte ligger på mitt bord. Sen att inget av det jag anser behöver göras i våra system för att jag ska kunna sköta mitt jobb prioriteras. Hur många gånger ska man behöva påpeka att vi behöver vissa saker för att kunna göra vårt jobb på ett effektivt sätt? Hmm.. det irriterar mej som bara den. Det känns som att jag nonchaleras och det är inge kul alls. Men men om jag skulle stanna längre där får jag väl ligga på ännumera då. Bara framtiden kan säga hur det blir men som sagt - hoppas på det andra jobbet nu men får veta mer imorn om vad det är för tjänst.

Jag håller er uppdaterade! Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar