tisdag 26 augusti 2008

Jag har antagit utmaningen

Kom in på en blogg nyss med en utmaning. Typ; ge Jante en smäll på käften, boosta ditt ego. Kort och gott 25 bra egenskaper om sig själv. Jag är inte den som tackar nej för en utmaning (och jag talar ju gärna gott om mej själv oxå). Så här kommer den:

  1. Nyfiken
  2. Kreativ
  3. Duktig på att laga mat
  4. Fantasifull
  5. Ambitiös
  6. Omtänksam
  7. Kärleksfull
  8. Empatisk
  9. Är en jävel på att uttrycka mej
  10. Är en riktig entreprenör
  11. Kan se gott i alla människor
  12. Har ett sifferminne som få kan slå
  13. Får saker gjorda
  14. Har lätt för att lära mig nya saker
  15. Envis
  16. Entusiastisk
  17. Är förstående
  18. Är en riktigt god vän
  19. Kan hålla hemligheter
  20. Är bra på att göra goda affärer
  21. Kan erkänna mina misstag
  22. Är bra på att organisera
  23. Är punktlig
  24. Har lätt för att behålla lugnet
  25. Är helt enkelt fantastisk

Tack Veronica för utmaningen! Nu du nästa läsare är det du som ska utföra utmaningen. Lovar dej att denna utmaning gör dej bara gott - så se till att komma igång med listan genast. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar