fredag 1 augusti 2008

Överrumplad av en kyss

Vet ni vad som hände för några dagar sen? FS var hemma hos mej, jag har ju inte sett honom sen i december. Han ville komma förbi och jag tänkte att de kan väl gå för sig, visst att det bara är en föredetta sommarflört men det finns nåt annat i det hela. Finns någon spänningen, vet inte vad det är. Kanske attraktion, kanske en lättare förälskelse eller kanske bara för att det är något nytt.

I alla fall - vi satt och kikade på tv, pratade om livet och folk omkring oss. Han har det ju lite illa med sin tjej för tillfället men det verkar han inte vilja prata om. Jag har aldrig träffat henne har ingen aning om vem hon är.

Min säng råkade ju gå sönder i måndags när ex:et var förbi för att äta glass (observera det var bara för att äta glass i sängen). Han skulle därför komma i tisdags (samma dag som FS var hos mej) för att hjälpa mej att försöka laga sängen. Detta gjorde att jag var tvungen att be FS att gå vid typ nio tiden på kvällen.

Jag följde honom till bilen, gav honom en kram och fick det besvarat med en tvättäkta kyss! Har aldrig blivit så ställd i hela mitt liv, visste inte vad jag skulle säga eller göra. Jag var nästan på väg att ramla över mina egna skor. Hallå, det var ju mitt på tisdagskvällen på en parkering. Menade han något med det? Han har ju tjej? Är han bara förvirrad eller tyckte han att jag behövde det? Eller det så lätt som att han kände för de just då.. Hmm mycket blev upp och ner men känslan av de kommer jag bära på länge :D

Några timmar kvar till semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar