tisdag 30 september 2008

Catfight och påhälsning

Efter påtryckning från Syster så får jag helt enkelt skriva igen då. Vet ni vad som hände i helgen? Ja en hel del. Vart börjar man?

*Jag var ut med töserna - de fantastiska, fina vackra vännerna. Superskoj. Vi var på stammishaket, mm.. Riktigt skoj hade vi. Men så plötsligt, när det typ var en halvtimme innan stängning så dyker Mrs Drama upp. Hmm, inte så skoj o jag va full och ville bara markera att gå i säng med min sambo är helt fel - så jag slog henne. Jaa, en knytnäve i tinningen fick hon. Det kändes riktigt skönt. Gjorde det på så vis att det likaväl kan ha varit av misstag, ni vet viftade till med knytnäven som att man gestikulerar någonting. Det känns faktiskt riktigt skönt att ha fått det gjort.

*På natten följde jag med Soldaten hem, han som borr i Luleå och är ung. Ja, det var väl trevligt, eller typ som det var förra gången, inte mediokert men sig likt.

*Låg hemma hela söndagen låg jag hemma och tyckte synd om mej själv för att jag var så fruktansvärt bakis. Ända tills det ringde på dörren.. vet ni vem som stod där om inte FS. Han ville kika förbi innan han skulle till jobbet. Vad gör man? Klart man släpper in honom, hade hade ju för f*n snickarbyxor - eller ja ni vet sådana där byxor som elektriker har med massa fickor, hihi. Riktigt mysigt - tycker det är så illa att han har tjej.

Jag vet att detta inlägg verkar aningen "dubbelmoraligt" med tanke på att jag slår en tjej för att hon vart med min sambo medan jag går i säng med en annans tjej sambo men till saken hör att jag faktiskt inte känner FS's sambo. Mrs Drama och jag hade varit vänner i 10 år.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar