lördag 6 september 2008

Det goda med att vara singel

Vet ni vad som hände natten mellan torsdagen och fredagen? Tjugo i tre så ringer det på dörren, jag blev riktigt rädd. Tänkte först inte öppna dörren, men det bara fortsatte. Efter att ha samlat lite mod gick jag till dörren och vet ni vem som stod där? FS- han som jag inte hört något ifrån sen han var här och överraskade mej med en kyss. Han undrade om han fick komma in, det e klart han fick de.

Fantastiskt. underbar natt trots att det inte blev någon mer sömn nästan. Hade det jättemysigt och bra. Kan inte ens hjälpa att jag inte ens får dåligt samvete för hans sambo. Jag har ju aldrig träffat henne så det är väl därför. Men tänk om nån skulle göra så mot mej? Usch.

Han undrade om jag trodde att det skulle funka mellan oss, hmm massa fyllesnack med andra ord. Men jag blev ändå smickrad på något vis och det är klart jag funderar på om det skulle funka? Svårt att veta, men vet i alla fall att attraktionen finns där ;)

Kan inte hjälpa att jag hoppas han lämnar sin sambo, för jag vill träffa honom oftare. Han har iofs sagt att han ska lämna henne men det vet man ju aldrig. Samtidigt så tycker jag om man kan vara otrogen mot någon så kan man inte tycka om sin partner särskilt mycket, hoppas bara att han gör något åt det.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Samtidigt så tycker jag om man kan vara otrogen mot någon så kan man inte tycka om sin partner särskilt mycket, hoppas bara att han gör något åt det.

    ____________________
    Aj aj aj aj. Gör ont att läsa :(

    SvaraRadera