onsdag 3 september 2008

En pendlares långa vardag

Så blev det ytterligare en sen kväll trots att jag tänkt att jag skulle lägga mig i tid. Men Sex and The City börjar ju nu och jag kan inte riktigt missa det.

Vet nu hur min första dag som tågpendlare igen såg ut? Jag gick hemifrån 6.25 och kom hem 20.05. Ganska lång, tröttsam och hemsk. Hmm.. allt flöt på (förutom hemresan kanske) och ändå ska det ta sådan tid. 1 timme o 40 minuter till jobbet, 2 timmar och 5 minuter hem från jobbet.

Får ringa Herr R imorn och höra om det nya jobbet. Jag börjar bli för otålig. Ni vet jag vill att saker ska hända på en gång. Det här är en riktig pina för mej jue. Hoppas verkligen att jag får det och att de går med på mina villkor :).

Jaja, nu måste jag kika på Sex and the city! Hörs imorn (eller senare om jag får för mej att jag inte kan sova)!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna, vet hur jobbigt det kan vara att pendla långt!

    SvaraRadera