torsdag 18 september 2008

Jag har sagt upp mej

Ja löneförhandlingen på nya jobbet gick till och med bättre än väntat så nu har jag sagt upp mej, 26 dagar kvar på nuvarande jobbet sen börjar jag jobba på hemmaplan igen.

På ett sätt känns det riktigt tråkigt, man har ju ändå en del vänner på jobbet som man kommer att sakna men det känns på ett sätt riktigt bra också. Man jobbar ju med en del dryga personer som känns bra att slippa. Men sådana kommer det ju finnas på alla ställen.

Det känns härligt att komma till något nytt, något sprudlande, och ett ställe där alla verkar vara så positiva men det känns tråkigt att lämna något gott, något man känner att man behärskar och människor man trivs med.

Pratade med Strumpan nu - gud så bitter jag blev av att prata om X. Fan jag känner att jag har så mycket ouppklarat som jag vill kasta i ansiktet på honom. Jag vill att han ska förstå vad han gjort mot mej men han kommer aldrig förstå.

Fick ett mess av honom idag efter 2½ vecka det kanske är därför bitterheten kom. Hmm.. ett mess om att han lämnat saker i min brevlåda som var mina. Jag har inte ens svarat, va ska jag svara? Jaha, tack! Eller? Förväntar han sig att jag ska svara? Om jag svarar nu så kommer det bara bli något elakt mess eftersom jag känner mej bitter.

Näe - dags för ett till samtal med Strumpan!

Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar