tisdag 2 september 2008

Nu undrar ni säkert hur det gick med det där jobbet...

Sanningen är den att jag vet inte så mycket mer.... Eller jag vet att jobbet är mitt om jag vill ha det men det visste jag väl sist också?

Ska dit på typ löneförhandling men dom har inte ringt ännu och ni vet väl hur jag är? Jag är satans impulsiv och vill att saker ska ske nu typ inte imorn. Men men får avvakta och se, har de inte ringt på torsdag så tänkte jag att jag skulle ringa dom och se vad som händer. Har släppt lite av det dåliga samvete jag hade tidigare för att säga upp mej. Jag tycker på nåt sätt att man kanske inte får den credit man skulle behöva på mitt nuvarande jobb. Tror inte folk förstår vilken betydelsefull roll jag har men det visar sig när jag slutar.

Det är faktiskt så att en säljorganisation går inte runt utan nån på den posten jag sitter på. Hur kommer det då sig att man gör ett företag så sårbart att man bara har en på den positionen? Hmm...

Trivs ju bra som sagt men vissa saker kan jag faktiskt inte göra något som helst åt, jag kan inte trolla. Önskar bara att folk kunde förstå det, ibland känns de som de blir arga på mej istället. Herregud, det är ju inte jag som bestämt hur Sverige/Världen ser ut.

Min chef är verkligen superhärlig och ger mej alltid den beröm jag förtjänar men det finns vissa andra i organisationen som verkligen inte gör det. Det är nästan så att de ser ner på mitt arbete. Förstår faktiskt den här artikeln

Hoppas nu att R* från andra jobbet ringer imorn så kanske vi får det avklarat den här veckan? Vore skönt särskilt nu när allt går skit med X. Då kan det vara skönt att veta att man lyckas med något.

Fortsättning följer på den här historien i alla fall... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar