tisdag 2 september 2008

Okej... var det här sista gången nu?

Nu får det vara nog! Jag orkar faktiskt inte längre, för typ tionde helgen i rad blir jag nu dumpad av samma jävla as-kille. Gud det känns sååååå skönt eller inte. Vet att jag låter superbitter nu men jag är bara så förbannad.

Käre Herr X förändras då aldrig. Även denna helg var han ett as som höll sina vänner hårt om ryggen. Han får ju inte umgås med mej, han kan inte, han vill inte, han orkar inte... bla bla bla AS!

Men just det nu är det mitt i veckan igen och han ångrar sig bittert, han kan inte leva utan mej, han bryr sig inte om vad hans vänner sig, eller de är inte ens hans vänner längre, han mår dåligt, han ångrar sig... bla bla bla AS!

Ja ni förstår, eller inte, jag gör det då inte.

Nu har jag i alla fall slagit näven i bordet och sagt nej för sista gången. Han kan inte ta upp mitt hjärta varsamt varje söndagkväll för att varje fredag dag kasta det i backen! Jag kan inte göra det här mot mej själv längre.

Vet inte ens varför jag försöker med honom längre vet att han är så fel som man bara kan vara. Hoppas han ger fan att skicka sms nu också. SMS och MSN är hans bästa vän för där kan han säga vad han vill utan att behöva stå för det. Det är därför han och Mrs Drama skulle passa utmärkt ihop.

Okej, denna negativa energi ska bli till god energi! Har egentligen åtminstone två inlägg till att göra här, får se om jag gör det nu eller imorn.

Lev väl!

(Bara inte det här slutar med deppmusik och gråt framför Sex and the city)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar