måndag 8 september 2008

Uppdatering: Jobb. bebisen. ex:et och festen

På onsdag avgörs det om hur det går med jobbet eller ej. Idag insåg jag ännumera att jag faktiskt vill byta jobb. Det vore så skönt om det nu blev så.

Lilla Eddie förresten - Pappa såg honom för första gången idag, pratade några ord med honom och han verkade nästan lyrisk, men det kan man väl förstå - Morfar för första gången. Det var kul att höra. Det verkar förresten gå riktigt bra för kämpen, han har växt en del nu och syster berättade att han skulle få börja med något som gjorde att jag upp snabbare i vikt (det vi kallar proteindrinkar ;)). 633 gram - fortfarande liten men på rätt väg i alla fall. Han åkte ju ut för en infektion förra helgen men piggnade på sig på bara några dagar.

Jag var och hälsade på honom igår. Han blinkar numera med ögonen. Så mysigt att se, det blir liksom mer verkligt då att han verkligen är min systers bebis, inte bara någon som ligger där. Han är en bebis, o han sprattlar och han låter och som sagt blinkar. Mysig verkar han vara i alla fall. Hoppas att allting kommer gå bra för dom nu.

Från Dumme herr AS-ex har jag faktiskt inte hört något sedan i tisdags när jag sa att vi inte behövde höras om han inte kunde vara samma person på helgerna som han är på vardagarna. Trodde att jag skulle sakna att han inte ringde eller messade men måste faktiskt erkänna att det bara känns skönt att vi inte hörs.

Var på partaj i helgen - så otroligt skoj! Har inte träffat dom på hur länge som helst och behövde verkligen ha så goda människor omkring mej. Bättre än dom går inte att hitta, otroligt lyckad helg med andra ord.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar