fredag 10 oktober 2008

En Feeder tappar greppet om mej

Han är en riktig Feeder. Ja, ni vet en sådan som får hans tjejer att äta sig tjock. När jag träffade AS-ex förra sommaren så började jag gå upp i vikt. Jag tror jag har gått upp 15 kilo på ett år. Det kändes riktigt illa o när det tog slut så kändes de superilla för att jag hade blivit så stor men vet ni vad? Jag har nåt mitt första mål. Jag har gått ned 10,3 kilo sedan början på juli. Det kändes jättebra för jag har inte ändrat på särskilt mycket. Jag promenerar lite, cyklar istället för att ta buss eller bil, äter oftare hemma. Jag är tokmotiverad till att fortsätta :)

Nu har jag bara två arbetsdagar kvar här på jobbet. På onsdag bär det av till nya äventyr. Hur avslutar man allt på ett bra sätt egentligen? Jag vet inte ens vart jag ska lämna datorn o mobilen o passerkortet o ni vet allt det andra praktiska som ska göras. Vad förväntas av mej innan jag slutar?

Har asdålig motivation till att jobba nu. Sitter hemma o jobbar idag o det var ett dåligt drag, har mest surfat runt samt tittat på TV. Dock har jag tänkt en del på vad jag ska göra innan jag slutar. Ni vet, skriva ned sådant man har i huvudet så de som tar över efter mig vet saker som inte är dokumenterat bra på något ställe.

I helgen ska jag titta på Soran, Öz, Måns Möller och Björn Gustarfsson. Ska bli riktigt skoj, ska även ut o äta med ett par vänner och hälsa på lilla Edvin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar