söndag 12 oktober 2008

Stand up comedy o tokdumpad

Soran och Özz var klart bäst igår. Måns och Björn var oxå bra men hade nog förväntat mej mer av Björn. Ja, han kör ju sina skämt som han alltid kör, han borde kanske ha lite kvickare skämt ibland. Soran däremot var riktigt härlig - kvicktänkt, rolig, allt sådant där. De va första gången igår som jag var och kikade på stand-up comedy live och de blir klart fler sådana turer. Har ju redan bokat in Tal till Nationen med Magnus Betnér i december.

Vi var ut igår - inte på det vanliga gamla stället och tur var väl de eftersom både As-exet var där och FS. De hade nog inte blivit en bra kombination. FS kom hit inatt för att säga att det här var sista gången vi skulle ses eftersom han hade hittat sin livs kärlek som han skulle dumpa sin sambo för. Så mycket betydde jag för honom. De hade jag väl kunnat räkna ut själv men inge skoj att höra. Ändå påstod han att han älskade mej igår. Är det inte underligt? Han känner mej ju inte, han har inte rätt att säga sådana saker.

Var o hälsade på systerns bebis igår. Han såg så söt ut. De märks att han blivit större nu, han rör sig mer och blinkar o skriker, om man nu kan kalla det skrika, gnyr, jamar eller nåt. Sötnosen - Syster kom ihåg! Jag står etta i kö på att vara barnvakt.

Näe - ciao!

1 kommentar:

  1. Tycker nog allt du får ta dig i kragen och vara lite mer aktiv här nu, jag har ju inte så mycket att göra på sjukhuset så nått måste jag ju läsa... =)
    Krams

    SvaraRadera