måndag 27 oktober 2008

Kort uppdatering

Fullt upp på nya jobbet. Så ledsen att jag inte uppdaterat tidigare men har inte haft något tillfälle för det. Nu rullar det dock på där, har kommit in fint i matchen o känner att det här är ett ställe som jag kommer att trivas på.

Annars vet jag inte om det händer så mycket. Tar hand om systers katter eftersom hon numera har fått flytta in till Edvin på sjukhuset. Hoppas dom kommer hem snart så att de kan börja leva lite normalare igen.

Förra helgen kom FS på besök igen. Hmm hade inte han besökt mej för sista gången? Man kan ju undra vad han håller på med. Jag sprang på honom på krogen dagen efter o tror att jag sa något dumt men minns inte vad, det var säkert nåt han förtjänade att höra.

Nästa helg blir det partaj för en av mina favorittöser som har fyllt år, då tar vi igen den nyktra helg jag hade nu.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar