måndag 24 november 2008

Eurodance för hela slanten

Darude, Alice Deejay, ATB, Rollergirl, Danzel, Alexia, Infernal, Novaspace, Lasgo, Magic Affair, Unique II. Ja fan, minns ni? Gud så skoj. Eurodance måste ju vara bland de härligaste att lyssna på just nu. Fasen, blev på så gott humör.

Det här var verkligen vad jag behövde för att må bättre. Det vänder ganska snabbt för mej i alla fall, nu är jag lycklig. i alla fall för stunden. Fan jag vill ut o dansa. Förstå när vi hade vårt 18-års-hak här i stan. Gud så skoj man hade, ett sådant ställe saknas. På alla dansställen nu spelas det ju bara rnb eller schlager. Jag vill ha eurodiso/eurodance.

Soo long!

1 kommentar:

  1. Åhh... den hade jag glömt bort. :D
    Hade inte Kylie Minogue nästa exakt samma koncept i en av sina videos?

    SvaraRadera