söndag 23 november 2008

Så många frågor, så få svar

Jag är inte van att ha en sådan här lång period av att må riktigt piss. Jag är inte van att det sitter i så länge. Jag brukar ju vara den som släpper det när jag inte längre orkar må dåligt. Vad har hänt med mej? Varför släpper jag inte? Varför går jag inte vidare?

Jag mår verkligen inge bra just nu, tycker inte att det verkar som något flyter på just nu. Det gör det inte bättre att jag känner mej utfryst av "Fröken Jag gör aldrig" fel o att de andra inte vill umgås med mej. Varför får jag inte säga ifrån utan att männ'skor blir irriterade? Varför får jag inte bete mej mot andra som andra beter sig mot mej?

Jag hoppas verkligen nästa vecka blir bättre för den här har verkligen inte varit bra. FS måste försvinna ur mina tankar, men hur? Jag får försöka säga nej nästa gång, jag klarar inte av att vara reserv längre. Jag känner mej tom, jag känner mej värdelös. Varför finns det så många frågor men så få svar?

Deppmusik o snyftfilm ikväll.


118 dagar kvar

2 kommentarer:

  1. babe! inte deppa det är min roll i livet:) lill strumpan finns alltid här de vet du!

    SvaraRadera
  2. Du får mysa lite med kissarna! Det brukar hjäpa litegranna mot depp!

    SvaraRadera