söndag 30 november 2008

Mer tuppjuck än ungtupp

Ungtuppar? Vetefan om utbudet av sådana var så stort igår. Hade en helt okej kväll, har haft det bättre, har haft det sämre. Saknade stammis-haket så nästa gång Strumpan, då bestämmer jag vart vi ska gå :p.

Jag o Strumpan har förresten bokat resa till Kreta i sommar också. Ska bli urmysigt att komma iväg med henne o bara njuta av livets gåvor, alltså grabbar o alkohol.

FS har inte hört av sig på hela helgen trots ett ganska vulgärt sms från mej igår. Hmm... de här börjar kännas som mitt förhållande med kex-ex. Bra i veckorna me telefonkontakt o mysiga samtal o sms o om helgerna kan vi inte ens höras.

Jag funderar på att sluta träffa grabbar. Finna mej själv, finna min inre ro, sätta värde på mej själv. Men gud vad sådant aldrig håller för mej.

Adios!

1 kommentar: